Obserwatorzy

wtorek, 22 sierpnia 2017

Buty z kwiatami


Home Trends: Hanging Flowers in Boots Container-Garden Ideas - Picture on Home Trends Design

  Czasami wydaje mi się, że już wiosnę mamy, bo naprawdę jest ciepło widziałam nawet jak przebiśniegi zaczynają wybijać się z ziemi. Chociaż to dopiero luty a pogoda płata nam figle. 

Cute idea for all my husband's old work boots!!

  Zanim rozpocznie się sezon działkowy, chcę pokazać kilka pomysłów na wykorzystanie starych butów, które mogą służyć jako „doniczki” do kwiatów.

 DIY:: How Cute Are These ?? Rain boot planters by @K D Eustaquio Wilson -Sand & Sisal
   Bardzo mi się te pomysły spodobały i od dzisiaj nie wyrzucam już starych butów czy kaloszy. A nie tak dawno pozbyłam się starych butów, które mi pękły pod spodem – a szkoda. 

junkmailgemsblog....

  Na mój „chłopski rozum” ja bym to tak zrobiła. Buty czy kalosze to nawet dobrze jak i spody byłyby troszku podziurawione (woda z podlewania będzie miała ujście). Najpierw bym zrobiła drenaż, potem ziemi bym dodała no i potem kwiatki powsadzała. Jeśli jest drenaż, to już niekoniecznie muszą być podziurkowane buty. 

24 Creative Garden Container Ideas | Shoe planters!

   A kwiatki do tych oryginalnych „doniczek” możecie użyć różne. Jak widać na jednym zdjęciu jest wsadzona nawet poziomka czy, może być też truskawka.

   Powiedzcie sami, że pomysł jest przedni…



DIY Recyclec Old Shoes and Boots Idea for Gardenmania #4; Give your old 'Sneakers' a new chance and turn into a wonderful and unique decoration for your garden. All people, when shoes are broken or we do not like, we tend to throw them, because of course we can not make nothing with them. But you never thought it could can be easily converted to the original beds for ornamental plants and give a new splash of color for your garden or …balcony if you stay at the apartment.


 Fotki znaleziono na 

1 komentarz: