Obserwatorzy

poniedziałek, 13 marca 2017

Dekoracja jajek

  Byłam u mojej blogowej przyjaciółki Lotki 
http://comniecieszy.blogspot.com/2015/03/jajka-dekoracyjne-zrob-to-sam.html
z wizytą i zobaczcie co znalazłam. Nie mogłam się oprzeć, żeby tego Wam nie pokazać. Zobaczcie jak piękne są te jajeczka.

 
Lotka pisze tak:
   Znalazłam w internecie sposób na wykonanie dekoracyjnych jajeczek. Ponieważ efekt jaki uzyskałam zadowolił mnie, postanowiłam się z Wami podzielić pomysłem.
  Należy zaopatrzyć się w kolorowe wycinanki, mogą być metalizowane lub brokatowe, szpilki krótkie i jajka styropianowe. Papier tniemy na paski, a potem na prostokąciki i składamy na kształt trójkąta. Trójkąty przypinamy dwiema szpileczkami do jaja i układamy z nich dowolne wzory. Potem można je zawiesić na gałązkach. Nadadzą się również do powieszenia na choince, szczególnie te błyszczące. 

   Miłej pracy życzę i moc świątecznych życzeń zostawiam już dziś, ponieważ we wtorek przyjeżdża Księżniczka i będę pełnić obowiązki wzorowej babci.




Post całkowicie przeniesiony od Lotki i jeszcze dodatkowe Lotkowe świąteczne gify :)
DZIĘKUJĘ LOTECZKO!!!
Życzę zdrowych i radosnych świąt Wielkanocnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz