Obserwatorzy

poniedziałek, 25 września 2017

Cudeńka z wikliny papierowej

Поделка изделие Плетение Мельницы Бумага газетная Бумага журнальная Трубочки бумажные фото 11

JaGuś, a po co mi te tutki? Co z nich mogę zrobić, co byłoby mi potrzebne w domu? 

I wcale nie dziwię się tym pytaniom. Ja kiedyś przecież też nie wiedziałam, co z czym się je. I dlatego postanowiłam przybliżyć temat wikliny papierowej. Chcę pokazać kilka prac, nie moich oczywiście (jeszcze nie!) ale znalezionych w Pinterest. 

Zobaczcie sami jakie cuda, niektórzy potrafią z tych papierowych tutek stworzyć.

 

http://cs626527.vk.me/v626527005/91fd/Oz-DsO1fG4c.jpg



 Здравствуйте дорогие мастерицы !! Наконец то доделала свой долгострой , начала в…

 


(24) Одноклассники:
Stojan na vajička:
Christma Ghirland - IDEA REGALO ghirlanda di natale da appendere alla porta di casa:
Плетенки из газетных трубочек. Идеи и мастер-класс:

Кошачий домик из газетных трубочек
No i jak się podoba??

1 komentarz: