Obserwatorzy

piątek, 29 września 2017

Oryginalny wazonik na kwiaty

   Znalazłam ten oryginalnie zrobiony wazon na kwiatki w Pinterest  i bardzo mi się spodobał, więc pomyślałam o tym żeby i tu pokazać ten pomysł. Może i ktoś z Was zechce włożyć "naturę w naturę". A na moim ogródku tyle zawsze wala się gałązek, które teraz z powodzeniem mogę wykorzystać na tenże wazon. 

 Upcycle an old coffee can and make a #DIY twig centerpiece



   A jak go zrobić? To nic trudnego!
 
 
Wystarczy do tego: 

- klej do przyklejenia gałązek (najlepszy na gorąco)
- pewna ilość gałązek przyciętych mniej więcej równo wg. długości pojemnika,
- pojemnik jakiś, np. puszka (najlepiej pomalowana) lub plastikowa butelka po napoju,
- sznurek, nici np. szpagat lub jemu podobne,

 

 DIY Fall Stick Vase {Wonder Forest}


Znaleziono: http://www.zelfmaakideetjes.nl/
 http://theinspiredroom.net/diy/diy-fall-stick-vase/
 http://homemadeserenity.blogspot.com/2011/04/make-it-twig-vase.html

2 komentarze:

  1. Też mam problem czy mówić rzeka czy potok. Pytałem się miejscowego to mi powiedział "To jest Żylica" :) A w niedzielę byłem na Klimczoku.

    Bardzo dobry pomysł. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
    Vojtek ze Sczyrku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj mój pierwszy gościu na tym blogu. Cieszę się, że u trafiłeś. Skoro to nie potok, ani rzeka tylko Żylica, to niech będzie Żylica :) Vojtku Ty to masz klawe życie. :)

      Po co tam kryształy, szkła ozdobne jak wystarczy zrobić taki prosty i jakże oryginalny wazonik na kwiaty.

      Serdeczności.

      Usuń