Obserwatorzy

niedziela, 3 września 2017

Ozdoba kwiatowa, np. do ubioru

   Zobaczcie w jak łatwy sposób, możemy zrobić same piękną ozdobę kwiatową do bluzki czy też sukienki. A wystarczy do tego tylko:

– chęci,
- troszku materiału dowolnego koloru,
- kilka guzików ozdobnych lub zwykłych, – igła z nitką.
Jeśli już mamy wszystko gotowe, przygotowanie tej ozdoby nie powinno nam zająć więcej jak pół godziny. 

   Obwód koła, który wytniemy z materiału przeszywamy w pokazany sposób jednym z najprostszych ściegów, później obwód nitką ściągamy. 

   Ścieg przed igłą – najprostszy ze ściegów, wykonuje się go przewlekając nić przez materiał w równych odstępach. najpopularniejszą formą ściegu jest fastryga. W hafcie używany jest do oznaczania konturów i linii.

Przyjemnego tworzenia życzę.
DIY Fabric Flower Ornament

Guziki ozdobne są różne i możecie sobie odpowiednie dopasować. Te co widać podałam na przykład:


Guziki ozdobne   

Guziki ozdobne

Aniu zobacz, wyjdzie dziurka, spróbowałam. Wzięłam tylko materiał nie taki, bo za gruby. Użyłam do tego serwetki haftowanej, bo była okrągła. Chciałam się przekonać czy ta dziurka wyjdzie, i wyszła. Zobacz sama…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz